همانطور که قبلا گفتیم از بخش Budget توی تنظیمات کمپین، میتونیم بودجه روزانه هر کمپین را تنظیم کنیم. اینجا گزینه دیگری هم هست به اسم Delivery method، که وقتی روی آن کلیک کنیم می توانیم چگونگی مصرف بودجه را هم تعیین کنیم.
خوب! اینجا دو گزینه Standard و Accelerated وجود دارد و به صورت پیش فرض standard فعال هست. زمانی که بودجه شما محدود است، Delivery method استاندارد، کمک میکند تا تبلیغات گوگل شما با وجود محدود بودن بودجه، همه روز نمایش داشته باشد.
وقتی Delivery method Accelerated را انتخاب کنید بودجه شما سریع مصرف میشود و اگه بودجه شما محدود باشد، در همان ساعات اولیه فعال شدن آگهی، بودجه روزانه شما تمام می شود.
برای مشاهده ویدئوی کامل آموزشی روی تنظیمات پیشرفته کمپین کلیک کنید
- ۹۷/۱۲/۰۶