در گوگل ادز میتوانید برای همه کلمات کلیدی ادگروپ یا به صورت مجزا برای هر کلمه کلیدی «حداکثر قیمت پیشنهادی برای هر کلیک» یا همان Max CPC را تعریف کنید.
در ویدیوی قبلی درباره استراتژیهای قیمتگذاری آموختیم، اما احتمالا کلیکها در شرایط مختلف ارزش یکسانی برای شما نداشته باشند و بخواهید با توجه به معیارهای مختلف Bid کلمات کلیدی را به صورت اتوماتیک افزایش یا کاهش دهید.
کار Bid Adjustment همین است و به شما کمک میکند با توجه به دستگاهی که تبلیغ در آن نمایش داده میشود یا با توجه به زمانی که تبلیغ در آن ساعت نمایش داده میشود Bid شما را به صورت اتوماتیک افزایش یا کاهش دهد. این قابلیت گوگل ادز میتواند بسیار مفید باشد.
اگر به یاد داشته باشید زمانی که کمپین را ساختیم تنظیماتی برای انتخاب دستگاه هایی که میخواهیم تبلیغاتمان در آن نمایش داده شود نبود.
با کمک bid adjustments میتوانیم تعیین کنیم که تبلیغ ما تنها در موبایل نمایش داده شود و یا اینکه در تبلتها نمایش داده نشود.
خوب بیایید با تنظیمات بید دستگاه را بررسی کنیم.
برای مشاهده ویدئو روی Bid Adjustment کلیک کنید
- ۹۷/۱۲/۰۶