شما در گوگل ادز باید تعیین کنید برای چه کلماتی می خواهید تبلیغات شما نمایش داده شود. افراد مختلف برای رسیدن به آنچه در ذهن خود دارند، با کلمات مختلفی جستجو انجام میدهند. پیدا کردن لیست همه این کلمات کاری تقریبا نشدنی است چرا که خود گوگل هم اعلام کرده درصد زیادی از جستجوهایی که روزانه در گوگل انجام می شوند، کلماتی هستند که قبلا هرگز جستجو نشده بودند.
شما در گوگل ادز باید تعیین کنید برای چه کلماتی می خواهید تبلیغات شما نمایش داده شود. افراد مختلف برای رسیدن به آنچه در ذهن خود دارند، با کلمات مختلفی جستجو انجام می دهند. پیدا کردن لیست همه این کلمات کاری تقریبا نشدنی است چرا که خود گوگل هم اعلام کرده درصد زیادی از جستجوهایی که روزانه در گوگل انجام میشوند، کلماتی هستند که قبلا هرگز جستجو نشده بودند.
در ادوردز برای حل این مشکل، از انواع کلمات کلیدی به صورت های مختلف استفاده میشود تا شما بتوانید بیشتر کلمات جدیدی که کاربران در حوزه کسب و کار شما جستجو میکنند را هدف قرار دهید.
در گوگل ادز پنج نوع انطباق کلمه کلیدی تعریف شده که در ادامه با مثال به توضیح آنها میپردازیم.
- Broad Match
- Broad Match Modified
- Phrase Match
- Exact Match
- Negative keywords
- ۹۷/۱۲/۰۶